در صورت تصادف چه کاری انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : قدیمی

در صورت تصادف چه کاری انجام دهیم؟

درگیر شدن در یک تصادف رانندگی می تواند یک تجربه استرس زا و گیج کننده باشد. اما سوالی که در وهله اول به ذهن خطور می کند این است که در صورت تصادف چکار کنیم؟ همه ما می دانیم که حوادث اتفاق می افتد. چیزی که از همه چیز مهم تر است مبحث امنیت جان سرنشینان است. بنابراین خونسردی خود را حفظ نمایید. برای به حداقل رساندن استرس ناشی از تصادف مواردی را جهت رویارویی با این حادثه در نظر داشته باشید.

چگونگی رویا رویی با تصادف رانندگی

تصادف رانندگی ممکن است در هر شرایطی پیش بیاید. چیزی که مهم است نحوه مواجه شدن ما با این حادثه است. سعی نمایید مثلث های بازتابی یا سایر دستگاه های هشدار دهنده ایمنی را در صندوق عقب خود نگه دارید تا بتوانید هنگام تصادف ، ماشین خود را در کنار مسیر پارک کنید. به همراه داشتن گواهی نامه رانندگی، کارت ماشین و بیمه شخص ثالث الزامی است. بنابراین از همراه داشتن آنها غافل نشوید.

اقدامات پس از تصادف رانندگی

اگر درگیر تصادف رانندگی شدید ، بلافاصله اقدامات ایمنی را انجام داده و چراغ های خطر خود را روشن کنید. متوقف شدن در کنار جاده می تواند شما و دیگران را در معرض خطر حادثه دیگری قرار دهد. اگر انجام این کار بی خطر است و وسیله نقلیه قابل استفاده است ، در صورت لزوم آن را از جاده خارج کنید. اگر مثلث های بازتابی یا سایر دستگاه های ایمنی در وسیله نقلیه خود دارید ، از آنها برای هشدار دادن به سایر رانندگان که یک وسیله نقلیه متوقف شده در پیش است ، استفاده کنید. قبل از قرار دادن آنها در حاشیه جاده ، مواظب  وسایل نقلیه پیش رو باشید.

در صورت نیاز از دیگران کمک بگیرید. در صورت بروز جراحات ، آتش سوزی ، تصادف ضربه ای و یا هر موقعیتی که نیاز به کمک اضطراری دارد ، برای کمک با اورژانس تماس بگیرید و پلیس راهنمایی رانندگی را در جریان بگذارید.

آگهی خودرو در مشهد

آگهی خودرو در کرج

سایت اگهی خودرو در مشهد 

سایت اگهی خودرو در کرج





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: